keskiviikko 24. syyskuuta 2014

Mittarit

Mistä tiedän olevani perillä? Kuinka osoitan saavuttaneeni tavoitteeni? Miten mittaan saavutuksiani? 

Mistä tiedän olevani perillä? 
Siitä kun olen tyytyväinen ja onnellinen itsestäni, saavutuksistani, valinnoistani ja siitä mihin olen päässyt. Ja kun koen päässeeni perille ja kun tuntuu siltä että on saanut ja saavuttanut kaiken mitä on halunnut.

Kuinka osoitan saavuttaneeni tavoitteeni?
Vaikea kysymys taas, koska minusta sitä ei tarvitse aina osoittaa tai todistella kenellekään.. Mutta onnellisuudella ainakin, taas jälleen kerran, kun kaikki huomaavat että olen onnellinen ja tyytyväinen saavutuksistani. Sekä tietysti omalla työlläni, menestyksellä.

Miten mittaan saavutuksiani?
Nii-in.. Noh ei ainakaan vertailemalla muihin ja muiden saavutuksiin pitäisi.. Sitä on tullut tehtyä välillä, ja se ei ole kuin huonoksi, tulee vain paha mieli.
Varmaan taas onnellisuudella. Ja iloisuudella. Ainakin huomaan että tulen iloisemmaksi ja onnellisemmaksi kun en vertaile muihin, ja jos niin satun tekemään, huomaan että "niin, no hänellä on noin ja minulla näin.. Ja olen tyytyväinen ja onnellinen tähän nyt."

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti