maanantai 2. marraskuuta 2015

Huovutusta ja muita käsitöitä

Sitten meillä kuului jaksoon myös Helin tunnit, eli huovutusta ja muita käsitöitä. Huovuttamista eri tavoin, virkkaamista/neulomista, kirjontaa..
Olen huovuttanut aiemminkin kouluissa, ja muissa harrastuksissa, mutta siitä on jo aikaa.
On ollut kiva oppia tämä taito uudestaan ja huomata miten kivaa se voi olla, kun ennen se on usein ollut sellaista pakollista pallojen pyörittelyä. Vaikka olen minä muutakin huovuttanut kuin vain palloja, esim. huivin.
Mutta nyt minä huovutin pienet tossut, varalle jos joskus saan oman lapsen. Joissa  on sinistä sekä viininpunaista väriä, että sopivat sitten tytölle tai pojalle. Kirjoin niihin myös hieman ristipistoja sekä tikkipistoja sinisellä ja punaisella.



Sekä virkkaan vaaleanpuna-valkoisen myssyn korvilla minun serkun tulevalle tytölle.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti